м. Тернопіль
вул. Коперніка 3
52-69-78

Економіка Великобританії страждає від технічної безграмотності

Дослідження аккредітаціойної ради City & Guilds показало, що британська економіка несе великі втрати через некомпетентності службовців у питаннях інформаційних технологій.

Експерти стверджують, що більше п’яти мільйонів співробітників британських фірм щотижня витрачають близько двох з половиною годин робочого часу на вирішення проблем своїх неграмотних в технічному сенсі колег. Крім того, більшість (59%) компаній покладаються у вирішенні щоденних технічних питань на службовців, що не мають кваліфікації в галузі ІТ.

Неадекватна ІТ-політика керівників компаній, некомпетентність службовців і відсутність кваліфікованої технічної підтримки призводять до того, що 35% працівників не виконують свою роботу в строк. Причому молодь не завжди показує більшу грамотність у питаннях ІТ, ніж зрілі працівники. За статистикою, 43% працівників у віці від 19 до 21 року затримують виконання роботи з-за відсутності ІТ-навичок. З цієї ж причини від графіка відстає тільки 36% працівників, яким виповнилося 30-35 років.

Дослідження також показало, що 54% службовців, зіткнувшись з технічними труднощами, намагаються розібратися в них самостійно, що тільки збільшує ситуацію. Існує й менш ініціативний підхід: кожен двадцятий працівник, який брав участь в опитуванні, розповів, що при виникненні проблеми з комп’ютером просто йде з робочого місця в сподіванні на те, що через деякий час все само виравиться.

Найвищий рівень технічної підготовки серед непрофесіоналів показали співробітники call-центрів: більше половини з них в змозі впораєтися із щоденними труднощами. А ось чиновники та юристи частіше за інших відволікають своїх колег від роботи при виникненні проблем з електронікою.

За словами експерта Місто І гільдій Кена Гейнза, багато компаній, доручаючи рішення технічних питань співробітникам, які не мають необхідної кваліфікації, сподіваються скоротити витрати. Однак у кінцевому підсумку дії непрофесіоналів можуть обійтися фірмі набагато дорожче виклику спеціаліста.

City & Guilds  бачить вирішення проблеми не тільки у збільшенні чисельності ІТ-персоналу, але й у відповідної підготовки рядових співробітників.

Залишити коментар


Ваш коментар:

Ви повинні авторизуватись щоб додати коментар.